GambiaGalm

over het alledaagse leven in Gambia. Van de levendige politiek tot de gebeurtenissen rond het enige verkeerslicht dat Gambia rijk is. En als het zo uitkomt over andere dingen in de rest van de wereld. Enjoy!

Youssef:
werkt bij een van de vele internationale organisaties die in The Gambia actief zijn. Deelt geen eten uit, maakt geen mensen beter (althans niet direct) en bouwt ook geen scholen. Houdt zich meer bezig met beleid & politiek. Saai? Integendeel...

Tuesday, April 11, 2006

Personele uitbreiding

Sinds een week heb ik personele uitbreiding. Naast mijn watchman die overdag een oogje in het zeil houdt, schoonmaakt, de tuin onderhoudt en meer van dat soort klusjes verricht heb ik er sinds kort ook een heuze Wackenhut nachtwake bij. Baat het niet, dan schaadt het niet. Geen dief komt er meer in en ik voel me een stuk veiliger ;).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home